معرفی منابع آزمون EPT

 در مقاله قبلی با عنوان آزمون EPT چیست؟ به معرفی آزمون EPT و بخش‌های آن پرداختیم. حال در این مقاله قصد داریم تا منابع این آزمون را به شما معرفی کنیم.

کتاب لانگمن قرمز

 

کتاب لانگمن یکی از منابع جامع این آزمون است که شما برای شرکت در این آزمون باید آن را مطالعه کنید. درسنامه‌های کتاب لانگمن قرمز هر یک به بخشی از مهارت‌های آزمون اختصاص داده شده‌اند. درسنامه‌های درک مطلب، شنیداری، گرامر و نگارش این کتاب به گونه‌ای تنطیم شده‌اند که در کنار مهارت تست زنی به صورت تشریحی نیز با هرکدام از مباحث آشنا شوید.

این کتاب فقط برای شرکت کنندگان آزمون EPT کاربرد ندارد و کسانی هم که قصد شرکت در آزمون تافل یا دیگر آزمون‌های زبان را دارند بسیارمفید است.

واژگان ضروری تافل

 

دراین کتاب کاربردی ‌ترین واژه‌هایی که درآزمون‌های بین المللی استفاده می‌شود آورد شده است. این کتاب شامل 30 درس است که هر درس 16 تا 17 واژه جدید را به شما آموزش می‌دهد. متونی هم در آخر هر درس آورده شده که شما را با واژه‌های مختلفی در حوزه‌هایی مانند زمین شناسی، روانشناسی، حقوق، جغرافیا و …. آشنا می‌کند. این نکته را هم فراموش نکنید که اگر بروزترین نسخه این کتاب را می‌خواهید حتما آخرین نسخه آن را تهیه کنید.

1100 واژه بارونز

 

این کتاب نسبت به کتاب قبلی یعنی واژگان ضروری تافل سطح بالاتری دارد به همین دلیل بهتر است اول کتاب قبلی را تمام کنید بعد این کتاب را شروع کنید. این کتاب نه تنها برای آزمون EPT که برای آزمون‌های زبان بین المللی مانند تافل، آیلتس و GRE  نیز بسیار مفید و کاربردی است. اگر برنامه 24 هفته‌ای که این کتاب برای شما فراهم می‌کند را به درستی به اتمام برسانید، پس از 47 هفته دایره لغات شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

504 واژه

 

این کتاب یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش زبان هم در ایران وهم در سایر کشورها است. این کتاب، 504 واژه کاربردی را از مطبوعات، فیلم‌ها، کتاب‌ها و مکالمه روزمره مردم به زبان انگلیسی برای شما گردآوری کرده است. تسلط بر این 504 واژه می‌تواندباعث افزایش مهارت شما در مکالمه شود.

راهنمای تافل(The Official Guide to the TOEFL Test)

با این که این کتاب یکی از منابع اصلی آزمون‌های تافل است اما به دلیل جامع و کامل بودن، می‌تواند راهنمای شما در تمام آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی و EPT باشد. این کتاب شامل مجموعه‌ای از نمونه سوالات آزمون تافل است که شما را برای هر آزمون سنجش زبانی آماده می‌کند. پس از مطالعه تمامی منابعی که قبل ‌تر نام برده شد می‌توانید با پاسخ دادن به سوالات این کتاب میزان یادگیری خود را بسنجید.

کلام آخر

بعد ازمطالعه این مقاله اگر بازهم نیاز به یک راهنما یا دوره آموزشی داشتید می‌توانید از طریق این لینک وارد بخش دوره آمادگی آزمون دکتری دانشگاه آزاد مجموعه ما شوید.


ارتباط‌‌با‌ما : 
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰
نشانی : خیابان جمالزاده‌شمالی بعد از بلوار‌کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵
شبکه‌های‌اجتماعی‌پردیس‌فناوری‌کیش :
سامانه‌آموزش‌مجازی‌رهیاران : www.rahyaranlms.ir 
کانال‌تلگرام kishtech@ 
 اینستاگرام    rahyaranlms            kishtech.ir