گزارش برگزاری کارگاه مدیریت‌کیفیت سازمان مبتنی بر بهبود‌مستمر‌کایزن

پایگاه‌خبری پردیس‌فناوری‌کیش (کیش‌تک) – دپارتمان مدیریت‌کسب‌و‌کار :

کارگاه‌مدیریت‌کیفیت سازمان مبتنی بر بهبود‌مستمر‌کایزن‌با مشارکت پردیس‌فناوری‌کیش و شرکت‌شهرکهای‌استان‌هرمزگان برنامه‌ریزی شده است که کارگاه‌مدیریت‌کیفیت سازمان مبتنی بر بهبود‌مستمر‌کایزن با تدریس آقای مهندس آرمان‌آقایی در تاریخ 30 شهریورماه و 7 مهرماه ۱۴۰۱ به صورت آنلاین‌همزمان از طریق سامانه‌آموزش‌مجازی‌رهیاران کیش‌‌تک برگزار شد . سرفصل و موضوعات مهم این دوره شامل موارد زیر است :

سرفصل کارگاه مدیریت‌کیفیت سازمان مبتنی بر بهبود‌مستمر‌کایزن ؛

  • کایزنچیست؟
  • معنی و فلسفهکایزن
  • انتظارات و استراژیها
  • بررسی انواع اتلاف با loss
  • اقدماتاساسیکایزن
  • مکانیزمها و ویژگیها
  • چرخه PDCA
  • چرخهS
  • کنترلکیفیتجامعTQM
    ‌مستمر‌کایزن-کیش‌تک

 

 

 


ارتباط‌‌با‌ما : 
تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰
نشانی : خیابان جمالزاده‌شمالی بعد از بلوار‌کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵
شبکه‌های‌اجتماعی‌پردیس‌فناوری‌کیش :
سامانه‌آموزش‌مجازی‌رهیاران : www.rahyaranlms.ir 
کانال‌تلگرام kishtech@ 
 اینستاگرام    rahyaranlms            kishtech.ir