دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران
معرفی و ضرورت شرکت در
دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تهران
این دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال به آشنایی و کاربرد بازاریابی و تبلیغات در ورزش فوتبال می پردازد. بازاریابی به عنوان روش های ایجاد جایگاه برای انواع محصولات در فوتبال، قیمت گذاری روی آنها، ترویج آنها و در ادامه چگونگی دسترسی به آنها خواهد بود. در ادامه موضوع ترویج با تاکید بر تبلیغات انواع محصول در فوتبال مورد آموزش خواهد بود.
نظر به رویکرد صنعت در فوتبال، بازاریابی و تبلیغات به عنوان یک ضرورت برای فعالان در مدرسه یا باشگاه فوتبال مطرح می شود. داشتن یک برنامۀ ورزشی موفق در حوزه فوتبال بین مدارس یا دانشگاهها بدون بازاریابی ورزشی و داشتن برنامه برای تبلیغات درست، چالشبرانگیز است. چنین تلاشهایی برای ارائه برنامهای با تصویری مثبت در اذهان عمومی، ضروری است؛ چون آن را به فرصتی برای جذب دانشجویان ورزشکار تبدیل میکند. استفاده از بازاریابی در ورزش فوتبال به شیوه مناسب و درست، به جذب تماشاگران، طرفداران و حامیان مالی یا اعطاکنندگان هم کمک میکند. بازاریابی ورزشی حتی میتواند راه مهمی برای برنامۀ ورزشی بین دانشگاهی برای جذب مربیان با استعداد باشد، چون آنها به برنامهای علاقهمندند که در جامعه وجهه خوبی داشته باشد.
با دنبالکردن مشاغل بازاریابی ورزشی فوتبال، افراد میتوانند از مهارتهای دنیای واقعی در فروش، توسعۀ نام تجاری و روابطعمومی استفاده کنند، چون آنها برنامههای ورزشی پرطرفداری بین دانشگاهها میسازند. یک استراتژی صحیح برای پیگیری این مسیر شغلی پربار؛ شرکت در دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی ورزشی است.
امروزه یکی از صنایع سودآور صنعت ورزش است. ضمن اینکه در بسیاری از برنامههای بین دانشگاهی، نقش بازاریابی در ورزش بر عهدۀ مدیر ورزش است اما میتوان شغلی که مختص بازاریابی ورزشی هست را هم هدایت کرد. کسانی که این حرفه را دنبال میکنند، وظیفه دارند وجهه عمومی برنامهشان را نهتنها از طریق تبلیغ خودِ برنامه، بلکه با تبلیغ ورزشکارانِ خاص مثل فوتبال، رویدادها یا حتی میدان مسابقات، ارتقا دهند.
برای اولین بار برگزاری دوره های تخصصی ورزشی فوتبال در دانشگاه تهران ، برترین دانشگاه علمی کشور برگزار می گردد .
مخاطبین این دوره شامل : مدیران باشگاهها و آکادمیها ، اصحاب رسانههای ورزشی و خبری ، روابط عمومی باشگاهها ، مدیران فدراسیونها و هیاتهای فوتبال ، ایجنتها ، مدیران بازاریابی ورزشی ، مدیران اماکن ورزشی ، امور قراردادها ، دانشجویان رشتههای مدیریت و بازاریاب ، تربیت بدنی و علوم رسانهای و اجتماعی
نحوه اجرا : آنلاین
تاریخ اجرا: به مدت ۸ ساعت طی دو روز در تاریخ ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه
زمان اجرا : از ساعت ۱۶ الی ۲۰
سرفصل دوره :
۱. آمیخته بازاریابی در فوتبال
۲. جایگاه انواع محصول در فوتبال
۳. قیمت گذاری روی انواع محصولات در فوتبال
۴. آمیخته ترویج انواع محصولات فوتبال
۵. روش های موثر دسترسی به محصولات فوتبال
۶. روش های موثر تبلیغ با توجه به محصول در فوتبال
مدرس دوره : دکتر حمید قاسمی
(دکتری مدیریت ورزشی و هیات علمی دانشگاه ، نویسنده و مدرس رشته بازاریابی و ارتباطات ورزشی)