دوره آموزشی بازاریابی ورزشی شاخهای از بازاریابی است که همزمان بر تبلیغ برنامههای ورزشی تیمها و تبلیغ کالاها از طریق برنامهها و تیمهای ورزشی توجه دارد. در این روش عناصری که تبلیغ میشوند میتوانند محصولات فیزیکی و یا یک برند خاص باشند. هدف از این نوع بازاریابی به وجود آوردن استراتژیهایی است که مشتری از طریق آنها به تبلیغ یک ورزش و یا کالایی از طریق بازاریابی بپردازد.
در بازاریابی ورزشی دو مفهوم اساسی داریم:
مفهوم اول: استفاده از روشهای بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات ورزشی.
مفهوم دوم: بازاریابی محصولات غیرورزشی از طریق ورزش است.
مثل سایر روشهای بازاریابی، بازاریابی ورزشی هم به دنبال تشخیص و برآورده کردن نیازها و خواستههای مصرفکننده است و برای رسیدن به این هدف، خدمات و محصولات مرتبط با ورزش به مصرفکننده ارائه میشود. در بازاریابی ورزشی، برخلاف بازاریابی معمولی میتوان مشتری را به استفاده از محصولات و خدمات غیر ورزشی هم تشویق کرد.
پردیس فناوری کیش تک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر تخفیف ویژه 40% برای دوره آموزشی بازاریابی ورزشی در نظر گرفته است