بازاریابی دیجیتال به معنای دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روشها و ابزارهای تکنولوژی دیجیتال.
دیجیتال مارکتینگ مجموعه فعالیتهایی می باشد که در وب سایت خود، شبکه های اجتماعی و سایر وب سایتهای اینترنتی انجام می شود تا به کاربران در سراسر دنیا محصولات و خدمات خود را معرفی و پس از آشنایی نسبت به خرید محصولات و خدمات اقدام کنند.
دیجیتال مارکتینگ به معنی استفاده از ابزارهای دیجیتال (شامل موبایل، کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، و … ) در فضای اینترنت جهت معرفی محصول، جذب مشتری، برند سازی و فروش است.
و یا به عبارت دیگر صاحب کسب و کار، از طریق ابزارهای بازاریابی دیجیتال اقدام به معرفی محصولش به مشتریان کرده و در تلاش است که فروش را افزایش دهد. این روش بازاریابی را در کارگاه آموزشی دیجیتال مارکتینگ خواهید آموخت.
چرا دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال؟
برای راه اندازی یک کسب و کار موفق باید ابتدا یک دیجیتال مارکتر موفق باشیم .
این روزها باتوجه به محبوبیت سایتهای فروشگاهی ، نیاز به یادگیری دیجیتال مارکتینگ بیشتر از قبل شده و روز به روز بیشتر خواهد شد.
اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا به دنبال حرفهای پایدار و درآمدزا میگردید، فرصت یادگیری اصول و مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را از دست ندهید.