دوره حقوق فوتبال

به گزارش پردیس فناوری کیش ، دپارتمان ورزشی

در نظر دارد با هدف ارتقاء سطح دانش و ظرفیت سازی در حوزه حقوق ورزش فوتبال دوره های آموزشی اختصاصی ” این دوره  ” را با دعوت از جناب آقای رسول باختر مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال برگزار کند.

حقوق ورزش یک از گرایش های  حقوق خصوصی است که به بررسی مسائل در حوزه ورزش از جمله مسئولیت کیفری و مدنی در حوادث بوجود آمده می پردازد. به طور کلی می توان گفت که منظور از حوادث ورزشی تمام جرایم و شبه جرایمی است که توسط ورزشکاران، معلمین و مربیان و تماشاگران و حتی سازندگان و تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی در رابطه با ورزش صورت می گیرد

در موضوع این حوادث می تواند سلامتی، جان، اموال، حیثیت، شرافت و سایر حقوق قانونی اشخاص باشد که در محدوده ورزش به نحوی حضور دارند، گستره کمی و کیفی موضوع های فوق به وضوح اهمیت این رشته را آشکار می سازد.

در دنیای ورزش و به خصوص فوتبال، نگاه اصلی به مهارت فیزیکی و بهبود آن با تمرین و کمک به حافظه عضلانی است، اما به مرور، اهمیت روانشناسی و حقوق آن در فوتبال برای مربیان روشن شد.

همچنین در این دوره:، با رویکرد کاملا علمی برای توانمند سازی مربیگران و تحلیلگران ورزشی ، گزارشگران فوتبال،مدیریت باشگاه های ورزشی ،کارشناسان حقوقی و علاقه مندان به بخش ورزش فوتبال برگزار می گردد.

در همین راستا  علاقمندان می توانند فرم ثبت نام را به نشانی www.portal.kishtech.ir پر نمایند و با شماره های ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲ و یا شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰ تماس حاصل نمایید .

جهت ثبت نام به سایت زیر مراجعه داشته باشید.

www.portal.kishtech.ir


ارتباط با ما : 

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶        ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۰        ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲                  ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

نشانی : خیابان جمالزاده شمالی ، بعد از بلوار کشاورز پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵

ثبت نام از طریق سایت زیر 

www.portal.kishtech.ir


شبکه های اجتماعی پردیس فناوری کیش : 

سامانه آموزش مجازی رهیاران : www.rahyaranlms.ir 

کانال تلگرام kishtech@ 

 اینستاگرام   rahyaranlms           kishtech.ir

لینکدین www.linkedin.com