ایجاد پنل اختصاصی یا پنل اشتراکی آموزش آنلاین

ایجاد پنل اختصاصی یا پنل اشتراکی آموزش آنلاین

با توجه به تعداد بالای تقاضا جهت آموزش دوره‌های تخصصی در سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز مدارس دولتی و غیر انتفاعی و لزوم تغییر در روش‌های آموزشی کلاسیک، توجه به عوامل گوناگون و متغیرهای مستقل و وابسته ماندد بیماریهای اپیدمی از جمله بیماری ویروسی کرونا، ریسک تصادفات جاده‌ای و شهری، هزینه‌های رفت و آمدو از همه مهمتر زمان از دست رفته و مسائل گوناگون دیگر، گرایش به سوی آموزش های آنلاین از رهیافت های غیر قابل اجتناب در عصر کنونی است. به همین منظور به دو روش پیشنهادی میتوانید از خدمات آموزش آنلاین بهرمند شوید که در ادامه به آنها اشاره میگردد.

 

 

 

 

پنل اختصاصی آموزشی برای سازمان و یا آموزشگاه

در این روش امکاناتی از قبیل ایجاد یک سایت با الزامات دامنه و هاست و موارد فنی مانند بروزرسانی، پشتیبانی و البته هزینه‌های مربوط به آن را شامل میشود، ایجاد یک سیستم LMS  کامل و وجود یک محیط اجرای کلاس های آنلایبن همزمان ضروری خواهد بود. در صورتی که بخواهیم دوره‌های آموزشی غیرهمزمان نیز برای سازمان یا آموزشگاه برگزار کنیم، نیازمند یم سرور آپلودر قوی در این زمینه خواهیم بود و البته همه این موارد بخشی از نیاز های ایجاد یک سامانه آموزشی مجازی است و مسائل نیروی انسانی مجرب و کارآمد برای مدیریت آموزش از مسائل دیگر این فرایند است. نکته مهم در این خصوص میزان نیاز سازمان برای ایجاد یک تشکیلات جدید برای آموزش است. و یا توسعه همراه ا تغییر در سیستم آموزشی سنتی سازمان یا آموزشگاه از دیگر مسائل پیشرو در این زمینه است. کیش تک میتواند مشاور شما در این خصوص باشد.

 

 

 

 

پنل اشتراکی آموزش ویژه سازمان‌ها و آموزشگاه‌ها

در این روش کافی است با تعیین ظرفیت کلاس های خود بدون درگیر شدن در موضوعات سهت افزاری یا نرم افزاری ویژه و همچنینبدون دغدغه های مربوط به برنامه ریزی، مدیریت و اجرای آموزش از فضاهای اشتراکی آموزش سازمانی بهره‌مند شوید و به اصطلاح خدمات اشتراکی را با چندین برابر هزینه کمتر و زمان کمتر در اختیار بگیرید. احتمالا این موضوع ذهن شما را به خود مشغول مینماید که در این روش کیفیت در چه وضعیتی خواهد بود. در پاسخ باید گفت کیفیت اجرای دوره‌های آموزشی در این روش به مراتب بالاتر از روش اختصاصی است چرا که شما با مجموعه‌ای همکاری میکنید که تخصص آنها آموزش است همانگونه که تخصص شما در زمینه دیگری است. البته مهمتر از آموزش، اشراف کامل به اجرای اموزش آنلاین با تولید محتوی مناسب، برنامه ریزی و ارزیابی این دوره‌های آموزشی است. کیش تک برای این منظور در سامانه آموزش مجازی رهیاران آمادگی دارد تا با کادری مجرب و تجهیزاتی مناسب و کارآمد پاسخگوی نیاز شما برای ایجاد یک پنل آموزشی سازمانی برای هر زمینه تخصصی باشد.

با ما در ارتباط باشید در سایت http://rahyaranlms.ir/

و یا با شماره تلفن 02166176196 تماس حاصل فرمایید.