شهر خودرو چگونه می‌تواند قهرمانی استقلال را تهدید کند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که تیم فوتبال شهر خودرو می‌تواند خطری جدی برای قهرمانی آبی‌پوشان تلقی شود.

شهر خودرو چگونه می‌تواند قهرمانی استقلال را تهدید کند؟

شاهین بیانی در ارتباط با وضعیت استقلال بعد از تساوی با سپاهان در اصفهان، گفت: برای استقلال نباختن در اصفهان بسیار مهم بود که این اتفاق رخ داد. حالا 5 بازی دیگر باقی مانده که هر کدام از آنها مثل یک فینال مهم هستند و امیدوارم این تیم در این مسیر باقی مانده را هم با موفقیت پشت‌ سر بگذارد.و در بازی با سپاهان اشکالاتی در خط دفاعی داشت که قطعا اعضای کادر فنی در این مورد نکات لازم را به بازیکنان گوشزد خواهند کرد.

وی با اشاره به حاشیه های چند روز اخیر و بحث پس گرفتن 2 امتیاز از استقلال عنوان کرد: استقلال امسال نتایج خوبی گرفته و طبیعتا موفقیت این تیم برای خیلی‌ها ناراحت کننده است. بازی بیرون از زمین هم مهم است و نباید اسیر حاشیه‌ها شود. بازیکنان و کادر فنی فقط باید روی مسائل فنی تمرکز کنند تا به هدف‌شان برسند. استقلال 4 امتیاز بیشتر از تیم دوم دارد و حتی می‌تواند همین هفته این اختلاف را بیشتر کند، خوشبختانه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است.

بیانی در خصوص بازی با شهر خودرو که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این بازی‌ به هیچ عنوان برای استقلال آسان نیست و بازیکنان این تیم در صورت دست‌کم گرفتن شهر خودرو با خطر از دست دادن قهرمانی مواجه خواهند شد. شهر خودرو چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌تواند قهرمانی این تیم را تهدید کند. مهم این است که بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند تا به برد برسد. 3 امتیاز این بازی قطعا نقش مهمی در قهرمانی استقلال خواهد داشت.


ارتباط با ما : 

 

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

نشانی : خیابان جمالزاده شمالی نبش کوچه سرو پلاک ۴۱۴ طبقه ۳ واحد ۵

شبکه های اجتماعی پردیس فناوری کیش :

سامانه آموزش مجازی رهیاران www.rahyaranlms.ir 

کانال تلگرام itfootball_ir@ 

 اینستاگرام   itfootball.ir          

لینکدین www.linkedin.com​​