آموزش آنلاین زبان کره ای

پردیس فناوری کیش – طرح ملی مشاوره متخصصین صنعت ومدیریت – گروه زبان های خارجی

 

آموزش آنلاین زبان کره ای

 آموزش آنلاین زبان کره ای www.kishtech.ir

 

آموزش آنلاین زبان کره ایرویه جالبی دارد و هر مرحله از آن می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد. اما زمان طلاست و با اینکه همه ما دوست داریم زمان نامحدودی برای تقویت مهارتهای زبانی‌مان داشته باشیم حقیقت اینست که زندگی شخصی و حرفه‌ای ما باعث می‌شود تا زمان کمی برای یادگیری یک زبان داشته باشیم.

 

یکی از گام‌های ابتدایی برای یادگیری یک زبان اینست که کمی در مورد چیزهایی که یک زبان و جنبه‌های زبان شناختی آن زبان را تشکیل می‌دهند، یاد بگیرید. اگر قبلا مطالعه گرامر یک زبان خارجی، حفظ واژگان و گوش دادن به صداها و نگاه کردن به حروف مختلف را تجربه کرده‌اید، ذهن شما هنگام مواجه با یک زبان جدید، می‌داند باید انتظار چه چیزی را داشته باشد. اصلا جای تعجب نیست و برعکس یادگیری زبان آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود.

 

حتی اگر زبان کره‌ای به عنوان یکی از سخت‌ترین زبانها برای انگلیسی زبانان در نظر گرفته شود، این زبان شگفت‌انگیز عملا کلماتی را از انگلیسی اقتباس کرده است. این واژگان می‌توانند در زمان یادگیری برخی لغات کره‌ای صرفه‌جویی کنند.

متدهای یادگیری شما هم نقش مهمی در اینکه با چه سرعتی کره‌ای یاد بگیرید، دارند. اگر یادگیری زبانتان محدود به نشستن در کلاسهای زبان باشد، احتمالا کمی بیشتر زمان خواهد برد.

ازین رو پردیس فناوری کیش اقدام به برگزاری دوره های آموزش آنلاین زبان کره ای در سامانه ملی رهیاران  با امکان ارائه مدرک در پایان دوره و زیر نظر استادان برجسته و توانمند در حوزه آموزش زبان نموده است.

ارتباط با ما : 

تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۴۹۳۵۲۷      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰

نشانی : بلوارکشاورز خیابان ۱۶ آذر انتشارات دانشگاه تهران پلاک ۵۴ طبقه۵ واحد ۹

ثبت نام از طریق سایت زیر 

www.portal.kishtech.ir

شبکه های اجتماعی پردیس فناوری کیش : 

سامانه آموزش مجازی رهیاران : www.rahyaranlms.ir 

کانال تلگرام kishtech@ 

 اینستاگرام    kishtech.ir          kishtech.ir