معرفی ویوو به‌ عنوان اولین گوشی هوشمند

ویوو از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر گوشی‌ هوشمند رونمایی کرد

 


ویوو به‌عنوان اولین تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند، یکی از محصولات خود را به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز کرده است.


 

پیش از این و در ماه دسامبر، سینپتکیس (Synaptics) از سنسور اثر انگشت تعبیه‌شده در زیر نمایشگر گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. این شرکت اعلام کرده بود که فاز اولیه‌ی گوشی‌های هوشمند مجهز به این فناوری در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهند شد. 

 

سنسور اثرانگشت ویوو Vivo

 

امروز شرکت چینی ویوو (Vivo) شایعات پیشین را تأیید و اولین محصول مجهز به سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش را معرفی کرد. بدین ترتیب در رقابت میان شرکت‌های بزرگ دنیای موبایل، برند ویوو به‌عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به این فناوری ثبت شد. 

 

سنسور اثر انگشت بین مادربورد و پنل اولد گوشی‌ هوشمند ویوو تعبیه شده است و پس از ارسال امواج نور به سمت انگشت کاربر، اقدام به بررسی آن می‌‌کند تا الگوی اثر انگشت را درک کند. الکس فِنگ، مدیر ارشد ویوو، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این راه‌ حل، توانایی حل چالش بزرگ سازندگان موبایل را دارد. وی در ادامه اعلام کرد که گوشی مجهز به این فناوری مراحل توسعه و طراحی را سپری کرده است و به‌زودی معرفی خواهد شد. 

سنسور اثرانگشت ویوو Vivo

 

سینپتکیس پیش از این در رابطه با امنیت این فناوری نوین اعلام کرده بود که سنسور جدید این شرکت عملکردی مشابه سنسور‌های اثر انگشت فعلی موجود در پرچم‌داران دنیای موبایل دارد.

 

منبع : https://www.gsmarena.com/vivo_indisplay_fingerprint_scanning_smartphone_ces_2018-news-29056.php