دوره آموزشی ICDL برای چه افرادی مفید است ؟

دوره آموزشی ICDL برای چه افرادی مفید است ؟

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات :

ICDL فرم مخفف شده عبارت International Computer Drivers Licence و به معنای گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر می باشد فراگیران با شرکت در دوره آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL علاوه بر آشنایی با اصول و مبانی کامپیوتر مهارت های مورد نیاز برای استفاده از چهار نرم افزار بسیار پر کاربرد ورد ، اکسل ، اکسس و پاور پوینت را نیز که در زمره کاربردی ترین نرم افزارهای پکیج آفیس هستند را فرا می گیرند.

 

شرکت در دوره های آموزشی ICDL زمینه ساز ورود افراد به دنیای مدرن به شمار می رود . در دنیای مدرن امروز که انجام ساده ترین و پیش پا افتاده ترین امور نیازمند آشنایی با ابزارهای مدرن و کامپیوتری است می توان ادعا کرد که عدم آشنایی با اصول و مبانی کاربری کامپیوتر برابر با بی سوادی ، کم سوادی و نا توانی در انجام امورات روزمره افراد محسوب می شود . از آنجا که در عصر حاضر فراگیری علم کامپیوتر یکی از ملزومات مورد نیاز برای برقراری ارتباط با محیط پیرامون و خود کفایی در انجام امور روزمره به شمار می آید ، دوره آموزشی ICDL به عنوان اولین دوره آموزشی کامپیوتری و به عنوان دوره مقدماتی و پیش نیاز برای ورود به سایر دوره های کامپیوتری از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است .
با توجه به این مهم که امروزه ملاک های ارزیابی سطح علمی و توانایی های افراد در حال رشد و توسعه می باشد و توانایی کار با برنامه های مختلف و کاربردی کامپیوتری به یکی از اصلی ترین ملاک های ارزیابی افراد تبدیل شده است آشنایی با مهارت های اصلی کار با کامپیوتر برای همه افراد به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و دوره های آموزش ICDL به عنوان دوره های آموزشی که فراگیران را با اصول و مبانی کار با کامپیوتر آشنا می کند در لیست دوره های آموزشی ضروری و بسیار پر مخاطب آموزشگاه ها قرار گرفته است .
از آنجا که مدرک ICDL یک مدرک بین المللی است فراگیران پس از شرکت در دوره های آموزشی ICDL در صورت کسب حداقل نمره قابل قبول و دریافت گواهینامه ICDL موفق به اخذ یک مدرک بین المللی شده اند و در هر کجای دنیا می توانند با توجه به گذراندن این دوره و دریافت مدرک برای شرکت در دوره های آموزشی پیشرفته تر و تخصصی اقدام نمایند .

همان طور که پیشتر نیز به این مساله اشاره کردیم امروزه شرکت در دوره های آموزشی ICDL به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است تا جایی که عدم آشنایی با اصول و مبانی کامپیوتر به منزله کم سوادی و نا توانی در انجام امورات جاری و روزمره افراد به شمار می رود . در این بخش با بررسی افراد و اقشاری که شرکت در دوره های آموزشی ICDL می تواند برای آن ها اهمیت خاصی برخوردار باشد بر ضرورت هر چه بیشتر شرکت دوره های آموزشی ICDL تاکید خواهیم کرد .
دوره آموزشی ICDL یکی از دوره های ضروری برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در مقاطع مختلف را دارند.
دوره آموزشی ICDL یکی از دوره های آموزشی ضروری برای کلیه افرادی است که قصد ورود به بازار کار را دارند .
دوره آموزشی ICDL یکی از دوره های آموزشی ضروری برای کارمندان دولت و مراکز نیمه دولتی و خصوصی به شمار می رود .
دوره آموزشی ICDL به دلیل برخورداری از آموزش نرم افزار های مختلف با قابلیت های مختلف یکی از دوره های آموزشی ضروری برای محققان و افرادی که به تحقیق و بررسی و ارائه انواع مختلف گزارش در قالب های مختلف علاقه مند هستند محسوب می شود.
از آنجا که دوره آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL به عنوان اولین و اصلی ترین دوره آموزشی برای ورود به دنیای مدرن کامپیوتر به شمار می رود این دوره یکی از دوره های ضروری برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در حوزه علوم کامپیوتر را دارند نیز به شما می رود .
و درنهایت آشنایی با مهارت های هفت گانه ICDL برای کلیه افرادی که خواهان همسو شدن با روند رو به رشد دنیای تکنولوژی هستند یک دوره آموزشی کاملا ضروری محسوب می شود.
دوره آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL دوره ای است که متقاضیان برای شرکت در آن به گذراندن پیش نیاز خاصی نیاز ندارند و این دوره برای بسیاری از دوره ای پیشرفته تر به عنوان دوره پیشنیاز محسوب می شود به این ترتیب فراگیران با شرکت در دوره های آموزشی ICDL علاوه بر کسب دانش ، تخصص ، توانایی و مهارت های مورد نیاز برای کار با نرم افزارهای مختلف زمینه ورود خود به دوره های آموزشی پیشرفته تر را نیز فراهم خواهند کرد .

 

 

با توجه به روند رو به رشد توسعه و پیشرفت تکنولوژی در حوزه های مختلف و با توجه به اهمیت و کاربرد بسیار زیاد کامپیوتر و علوم کامپیوتری در ابعاد مختلف زندگی برای شرکت در دوره های آموزشی ICDL محدودیتی در نظر گرفته نشده است و کودکان می توانند هم زمان ن با ورود به اولین مقطع آموزشی برای شرکت در دوره های آموزش ICDL و فراگیری مهارت های هفتگانه آن اقدام نمایند . افراد تا زمانی که اشتیاق و علاقه آموزش و فراگیری مباحث جدید را دارند می توانند با هر شرایط سنی در دوره های آموزشی ICDL شرکت کرده و ار مزایای آن برخوردار شوند .
چه مهارت هایی در دوره آموزشی ICDL تدریس می شود ؟
دوره های آموزشی ICDL پکیج های آموزشی هستند که در قالب دو دوره مقدماتی و پیشرفته به آموزش ۷ مهارت اصلی و مهم در حوزه علوم کامپیوتری می پردازند.
بخش مقدماتی دوره آموزشی ICDL در بر گیرنده آموزش سه مهارت اول و بخش پیشرفته دوره آموزش ICDL در برگیرنده آموزش چهار مهارت بعدی به عنوان دوره پیشرفته می شود . در ادامه این دوره ها را به صورت مختصر تعریف می کنیم .

 

  • آشنایی با  مفاهیم فن آوری اطلاعاتIT
  • آشنایی با مباحث اطلاعات و ارتباطات ، اینترنت Internet
  • آشنایی با روش  استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها Windows
  • مباحث بالا ، مباحثی هستند که در بخش مقدماتی دوره آموزشی ICDL  به فراگیران تدریس می شوند . 
  • پس از ارائه مباحث اشاره شده تحت عنوان بخش مقدماتی نوبت به آموزش مباحث پیشرفته تر می رسد . 

مباحث پیشرفته دوره های آموزش ICD  عبارتند از : 

  • دوره آشنایی با پردازشگر کلمه | ورد پروسسینگ | Word processing که تحت عنوان دوره آموزش ورد شناخته می شود . 
  • دوره آشنایی با صفحات گسترده اکسل| Excel spread sheets که تحت عنوان دوره آموزش اکسل شناخته می شود . 
  • دوره آشنایی با برنامه ارائه مطالب | دوره پاورپوینت | PowerPoint  presentationکه تحت عنوان دوره آموزشی پاورپوینت شناخته می سود .

و در نهایت دوره آشنایی با برنامه بانک اطلاعاتی اکسس |  Access  Data base که تحت عنوان دوره آموزشی اکسس شناخته می شود . 

 

مایکروسافت آفیس ورد | MS Word  که به صورت کوتاه به نام برنامه ورد | word  نیز شناخته می شود یک برنامه پردازش کلمه گرافیکی است که کاربران می توانند در محیط آن تایپ نمایند . این برنامه توسط شرکت کامپیوتری مایکروسافت ساخته شده است و یکی از نرم افزارهای بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس محسوب می شود . هدف این نرم افزار ایجاد قابلیت  تایپ و ذخیره سازی  اسناد تایپ شده توسط کاربران  است همچنین این نرم افزار علاوه بر ایجاد فایل های متنی قابلیت ایجاد انواع مختلف جدول ، وارد کردن تصاویر و اشکال را نیز دارا می باشد . این نرم افزار نیز مانند سایر نرم افزارهای پردازنده کلمه قابلیت های مورد نیاز برای تایپ و ذخیره اسناد تایپ شده را دارد اما به واسطه برخورداری از قابلیت های بیشتر و کاربردی تر و سهولت در نحوه استفاده در مقایسه با سایر نرم افزارهای پردازش کلمه به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد و در زمره محبوب ترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های پردازش کلمه قرار گرفته و می توان ادعا کرد که توانست کلیه نرم افزار های مشابه را از چرخه استفاده خارج کند  . مهارت کار با نرم افزار ورد که به واسطه قابلیت های بسیار کاربردی و قابل توجهش در زمره پر کاربرد ترین ها قرار گرفته است در دوره آموزش  ICDL به فراگیران آموزش داده خواهد شد . در ادامه به برخی از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت ها و کاربرد های نرم افزار ورد اشاره خواهیم کرد . 
قابلیت های نرم افزار ورد 
همانطور که پیشتر نیز اشاره کردم نرم افزار ورد از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است و همین امر منجر شده این نرم افزار در حوزه محبوب ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای پردازش کلمه قرار بگیرد . در این بخش به برخی از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت های نرم افزار ورد اشاره خواهیم کرد .

 

دوره آموزشی مهارت های هفت گانه رایانه icdl به صورت پیشرفته ارایه می شود

  • نرم افزار ورد قابلیت ذخیره سازی کلیه فایل های متنی در قالب های مختلف PDF  ،  HTML و TEXT   را برای کاربران فراهم ساخته است . 
  • نرم افزار ورد قابلیت استفاده مستقیم از اسناد تولید شده به وسیله این نرم افزار در سایر محیط ها اعم از انواع صفحات اینترنتی مانند صفحات وبلاگ و غیره را برای کاربران فراهم ساخته است .
  • نرم افزار ورد قابلیت ادغام با سایر نرم افزار های آفیس را برای کاربران خود فراهم کرد ه است . 
  • نرم افزار ورد قابلیت وارد کردن تصاویر و اشکال مختلف در فایل متنی تنها با استفاده از چند کلیک ساده را برای کاربران فراهم ساخته است .
  • نرم افزار ورد قابلیت اجرای انواع مختلف جداول در محیط ورد را برای کاربران فراهم آورده است.
  • نرم افزار ورد قابلیت  فرمول نویسی و تایپ انواع  معادلات را برای کاربران فراهم آورده است.
  • نرم افزار ورد قابلیت ویرایش همه جانبه متن ها مختلف را برای کاربران فراهم کرده است . با استفاده از نرم افزا ورد کاربران می توانند از انواع مختلف فونت ، سایز های مختلف و رنگ بندی های مختلف استفاده نمایند .
  • نرم افزار ورد قابلیت صفحه بندی و چیدمان صفحه ها در قالب های مختلف را برای کاربران فراهم کرده است . 

برخورداری از قابلیت های ذکر شده توانسته این نرم افزار را به یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای روز دنیا تبدیل نماید به طوری که امروزه نرم افزار ورد به یکی از اصلی ترین ، مهم ترین و پرکار برد ترین نرم افزارهای روز دنیا تبدیل شده است و در کلیه سازمان ها و ارگان های دولتی ، نیمه دولتی و خصوصی به صورت کاملا گسترده مورد استفاده قرار می گیرد . 
نرم افزار ورد یکی از اولین نرم افزار هایی است که کاربران کامپیوتر برای ورد به دنیا کامپیوتر با آن آشنا می شوند .آشنایی  با نرم افزار ورد و قابلیت های آن در کلیه مقاطع تحصیلی و برای ورود به بازار کار بسیار ار اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و  به همین دلیل  یکی از مباحث مهم در برخی از دوره های آموزشی ویژه استخدام نیز آموزش کار با نرم افزار پر کاربرد ورد  است .  
علاقه مندان  و متقاضیان می توانند با شرکت در دوره های آموزشی ICDL معتبر با نرم افزار ورد ، قابلیت ها و کاربرد های آن آشنا شوند و از مزایا و منافع آن بهره مند گردند . 

 

نرم افزار اکسل یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار کاربردی و محبوب مجموعه نرم افزار های آفیس است . نرم افزار اکسل یک نرم افزار اصطلاحا صفحه گسترده| Spread sheet   است . نرم افزار اکسل در واقع یک جدول بسیار بزرگ است که کاربران می توانند با توجه به نیازها و اهداف مورد نظر خود برای هریک از سلول های این جدول تعاریف ، برنامه ها و فرمول های مورد نظر را اعمال نمایند و در نهایت از نتایج مورد نیاز را در قالب گزارش های آماری و نموداری استفاده نمایند  . همچنین کاربران می توانند با استفاده از قابلیت های این نرم افزار شکل ظاهری هر یک از سلول های جدول مورد نظر خود را تغییر دهند . قابلیت های بی شمار و کاربردی اکسل منجر شده تا این نرم افزار در حوزه های کاری  متعدد و متنوع مورد استفاده کاربران قرار گیرد و همین ویژگی نیز یکی از دلایل افزایش روزشمار کاربران نرم افزار اکسل محسوب می شود . در نهایت ویژگی های و قابلیت های این نرم افزار زمینه ورود آن به حوزه های مختلف تخصصی از قبیل مهندسی ، مالی ، اداری ، آماری و اطلاعاتی را فراهم کرده است . 
قابلیت های نرم افزار اکسل
همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم نرم افزار اکسل به واسطه بر خورداری از قابلیت های کاربردی زیاد در زمره محبوب ترین و پر مخاطب ترین نرم افزار های روز دنیا قرار گرفته است . در این بخش به برخی از پر کاربرد ترین قابلیت های این نرم افزار اشاره خواهیم کرد . 

  • نرم افزار اکسل قابلیت برقراری ارتباط با سایر نرم افزا های مجموعه آفیس را برای کاربران فراهم کرده است . 
  • نرم افزار اکسل قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و کاربران می تواند با توجه به نیازها و اهداف مورد نظر خود برای تنظیم گزارش های مورد نیاز خود از این برنامه استفاده نمایند . 
  • نرم افزار اکسل قابلیت بالایی در تجزیه و تحلیل داده ها و به خصوص داده های آماری دارد . 
  • نرم افزار اکسل قابلیت بسیار بالایی در استاندارد سازی و فرمول بندی کردن اطلاعات و داده ها دارد . 
  • نرم افزار اکسل قابلیت بسیار بالایی در ارائه انواع مختلف نمودارهای گرافیکی دارد که در روند نمایش و تجزیه و تحلیل روند اجرای پروژه ها و گزارش های مالی بسیار مثمر ثمر و کاربردی خواهد بود .
  • نرم افزار اکسل قابلیت بالایی در فرمت بندی متغییر ها و داده های اطلاعاتی دارد که در صورت تعدد داده ها قابلیت بسیار مفید و پر کاربردی به شمار می رود و احتمال بروز خطا در روند وارد کردن اطلاعات و داده ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد . 
  • نرم افزار اکسل قابلیت ما کرو نویسی را برای  کاربران فراهم کرده است که در روند صرفه جویی در زمان تاثیر زیادی دارد . 
  • نرم افزار اکسل قابلیت برنامه نویسی به کمک ویژوال بیسیک را برای کاربران فراهم کرده است .
  • نرم افزار اکسل با قابلیت پیش بینی رفتار کاربران در روند انجام کارهای تکراری کمک قابل توجهی به افزایش سرعت روند کاری کاربران  و صرفه جویی در زمان می کند . 

برخورداری از قابلیت های ذکر شده باعث شده تا نرم افزار اکسل  در گذر زمان و با به اثبات رساندن قابلیت های خود به یکی از پر کاربرد ترین نرم افزار های آفیس تبدیل شود . آشنایی با نرم افزار آفیس می تواند تاثیر به سزایی در افزایش قابلیت ها و مهارت های کاری افراد برای ورود به بازار کار شود و در نتیجه شانس ورد آن ها به بازار کار به صورت قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد از این رو یکی از مباحث مهم در برخی از دوره های آموزشی ویژه استخدام نیز آموزش کار با نرم افزار کاربردی اکسل است .

 

 

نرم افزار اکسس یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی گروه آفیس است . این نرم افزار نیز به واسطه قابلیت و ویژگی ها منحصر به فرد خود در زمره نرم افزار های کاربردی این گروه قرار گرفته است . نرم افزار اکسس | MS Access به عنوان برنامه کامپیوتری پایگاه داده توسط شرکت مایکروسافت برای سازماندهی و استفاده از اطلاعات و ایجاد بانک های اطلاعاتی برای کسب و کارهای مختلف  تعریف شده است. ویژگی های نرم افزار اکسس به کاربران اجازه می دهد تا برای ذخیره اطلاعات در پایگاه داده ها با توجه به نوع نیاز خود چهارچوب های و فرم های مختلف تعریف کنند. نرم افزار اکسس با قابلیت تعریف و اجرای فرم های مختلف می تواند بنا به نیاز کاربران شرایط وارد کردن اطلاعات و ذخیره سازی آن را با توجه به نوع داده های موجود و نوع کاربری آن ها تعریف و تعیین نماید و همچنین به کاربران اجازه می دهد با توجه به نوع کاربری و سلیقه خود فرم های مورد نظر خود را طراحی و استفاده نمایند . نرم افزار اکسس برای کاربران  دسترسی به یک ابزار مدیریت اطلاعات را فراهم آورده است  که به کاربران کمک می کند اطلاعات را به صورت گزارش های تجزیه و تحلیل شده ذخیره کنند . 
عمده ترین کاربرد نرم افزار اکسس ذخیره سازی آمار ، ارقام و اطلاعات در حجم بسیار زیاد و با قابلیت بازیابی و دسترسی با سرعت بالا می باشد . سایر نرم افزار های آفیس مانند ورد و اکسل نیز قابلیت هایی در زمینه ذخیره سازی اطلاعات دارند اما آنچه نرم افزار اکسس را در مقایسه با سایر نرم افزار های این بسته به یک نرم افزار تخصصی برای ذخیره  اطلاعات تبدیل کرده است قابلیت ذخیره سازی حجم بسیار انبوه اطلاعات با قابلیت بازیابی و دسترسی با ساده ترین فرمان ها و  در کمترین زمان ممکن می باشد . این قابلیت نرم افزار اکسس را به یک نرم افزار کاربردی و بسیار محبوب برای ذخیره سازی اطلاعات در حوزه های مختلف حرفه ای کرده است .
قابلیت های نرم افزار اکسس

  • نرم افزار اکسس قابلیت سازمان دهی و ذخیره سازی حجم بسیار زیادی از اطلاعات در فم های مختلف را برای کاربران فراهم کرده است . 
  • نرم افزار اکسس قابلیت ایجاد بانک های اطلاعاتی تخصصی در حوزه های مختلف را برای کاربران فراهم آورده است . 
  • نرم افزار اکسس قابلیت بازیابی و دسترسی به اطلاعات ذخیره شده را در کوتاهترین زمان ممکن و با ساده ترین روش های فراهم کرده است . 
  • نرم افزار اکسس با قابلیت های منحصر به فرد خود از بروز تکرار و ورود و ذخیره سازی اطلاعات تکراری پیشگیری می کند . 
  • نرم افزار اکسس با قابلیت های منحصر به فرد خود گزینه بسیار مناسب و کارآمدی برای ذخیره سازی اطلاعاتی است که در گذر زمان به واسطه به روز رسانی شدن آن ها حجم آن ها نیز به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهند کرد . 

با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار اکسس آشنایی با این نرم افزار می تواند شانس ورد افراد به بازار کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد . شرکت در دوره های آموزشی ICDL می تواند فراگیران را با مهارت کار با نرم افزار اکسس آشنا کند و با توجه به کاربرد های بسیار متنوع نرم افزار اکسس آشنایی با این نرم افزار می تواند شانس ورود متقاضیان به بازار کار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد .

 

 

نرم افزار پاورپوینت  یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی خانواده آفیس است که به واسطه کاربرد ساده و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود در حوزه تخصصی خود بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است . نرم افزار پاورپوینت یک ابزار حرفه ای برای  ساخت اسلایدهای حرفه ای است که شرایط تبدیل فرمت های مختلف اطلاعات از قبیل تکست ، صوت، فیلم، عکس و غیره به اسلاید شوهای جذاب  را برای کاربران فراهم کرده است . نرم افزار پاورپوینت با قابلیت تبدیل انواع کاتالوگ ، پروژه و پلان به اسلاید شو های  جذاب می تواند در تائید و اثبات نظریه ها ، تحقیقات و پروژه های انجام شده تاثیرات مثبت به سزایی داشته باشد . از این رو بخش عمده کاربران این نرم افزار را دانشجویان ، محققان ، طراحان هان پروژه های عمرانی و غیره تشکیل می دهند و عمده کاربرد این نرم افزار در سخنرانی ها ، جلسات دفاعیه از پروژه های دانشجویی و ارائه نتایج تحقیقات و بررسی های علمی است . 
قابلیت های نرم افزار پاورپوینت 
نرم افزار پاور پوینت نیز مانند هر نرم افزار دیگری در حوزه تخصصی خود از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که توانسته این نرم افزار را در حوزه پر کاربرد ترین نرم افزارهای حوزه ساخت اسلاید شو قرار گرفته است . در ادامه بهبرخی از قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار پاور پوینت اشاره خواهیم کرد . 

  • عمده ترین قابلیت نرم افزار پاور پوینت تبدیل فایل های تصویری معمولی به اسلاید شو است . 
  • از دیگر قابلیت های نرم افزار پاور پوینت می توان به ادغام صدا بر روی اسلاید های طراحی و اجرا شده اشاره کرد . 
  • قابلیت ایجاد فرم های مختلف با طراحی های از پیش تعیین طراحی شده و یا طراحی های شخصی مطابق با سلیقه کاربران و متناسب با محتوای اسلایدهای مورد نظر نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار پاور پوینت است . 
  • قابلیت تنظیم حرکت اسلایدها با توجه به نوع کاربری و میزان محتوای موجود در هر اسلاید نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار پاور پوینت به شمار می رود.
  • قابلیت طزاحی اسلاید شو ها در ابعاد و انداه های مورد نیاز . 

نرم افزار پاور پوینت به واسطه قابلیت های متعدد و متنوع در حوزه پر کاربرد ترین نرم افزار های تولید اسلاید شو و به خصوص در زمره پر کاربردترین نرم افزار های مورد استفاده در حوزه آموزش قرار گرفته است . فراگیران می توانند با شرکت در دوره های آموزشی مهارت های هفت گانه ICDL علاوه آموزش سایر مباحث آموزشی این دوره از آموزش نرم افزار پاور پوینت نیز برخوردار شوند . 
کسب مهارت کار با نرم افزار پاور پوینت و  تسلط  بر این نرم افزار برای افرادی که به هر نحو با حوزه آموزش در ارتباط هستند بسیار مفید فایده و کاربردی خواهد بود ، همچنین کلیه افرادی که به واسطه نوع حرفه خود نیاز به ارائه و توجیه پروژه های طراحی شده خود دارند نیز می توانند با استفاده از نرم افزار پاور پوینت شانس موفقیت خود را در حوزه تخصصی کسب و کار خود به میزان قابل توجهی افزایش دهند .
ارائه نتایج هر گونه تحقیق ، آزمایش ، پایان نامه دانشجویی ، پروژه های عمرانی و غیره و غیره در قالب یک اسلاید شوی حرفه ای و جذاب ساخته شده به وسیله نرم افزار پاور پوینت می تواند تاثیرات مثبت به سزایی در روند افزایش میزان موفقیت افراد  داشته باشد ، زیرا نرم افزار پاور پوینت با قابلیت خلق اسلاید شوهای متنوع می تواند نقش به سزایی در ارائه و به تصویر کشیدن ابعاد یک پروژه ، تحقیق و بررسی داشته باشد . 

 

جهت ثبت نام به سایت زیر مراجعه کرده و یا با شماره های 66176196   و   66493527  تماس داشته باشید .

www.rahyaranlms.ir