اپلیکیشن لینکدین لایت

انتشار اپلیکیشن لینکدین لایت با کاهش مصرف دیتا تا ۸۰ درصد برای کاربران هندی

 

 


لینکدین به‌تازگی اپلیکیشن اندروید لینکدین لایت را در هند منتشر کرده است؛ اپلیکیشنی سبک‌تر که در شبکه‌های 2G به‌خوبی کار می‌کند و محصولی از تیم منطقه‌ای بنگلور هند است.


سپتامبر سال گذشته، لینکدین با هدف جذب کاربران هندی، نسخه‌ی موبایل وب‌سایت خود را با نام لینکدین لایت (LinkedIn Lite) منتشر کرد. به‌تازگی اپلیکیشن اندروید لینکدین لایت نیز معرفی شده که نسخه‌ای سبک‌تر  است و در ساخت آن، سرعت و کارایی دسترسی مورد توجه بوده است. برنامه لینکدین لایت، حجمی کمتر از ۱ مگابایت دارد و مصرف داده‌ را بیش از ۸۰ درصد کاهش می‌دهد. کاربران هندی با استفاده از برنامه لینکدین لایت، حتی اگر سرعت اینترنت پایین یا ظرفیت ذخیره‌سازی محدودی داشته باشند، می‌توانند مشاغل، ارتباطات مفید و اخبار مربوط به حرفه‌های مختلف را پیدا کنند. آکشای کوتاهاری، مدیر محصولات لینکدین در هند، هنگام انتشار این اپلیکیشن اعلام کرد:

 هند برای لینکدین بازاری حیاتی است؛ چرا که ما در جهت تحقق چشم‌اندازمان از ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای هر عضو نیروی کار جهانی تلاش می‌کنیم. ما در مرحله‌ی جدیدی از رشد در هند هستیم. این ابتکار جدید به ما کمک می‌کند تا پاسخگوی افزایش تقاضا برای دانش و دسترسی به فرصت‌های جدید باشیم. ما نسبت به هند متعهد هستیم و به دنبال ارائه ارزش به اعضا، به‌عنوان بخشی از مسیر رشد حرفه‌ای، سرمایه‌گذاری و نوآوری در سطح محلی هستیم.

ویژگی‌های لینکدین لایت:

  • جستجو میان افراد، فارغ‌التحصیلان، مشاغل و شرکت‌ها
  • مشاهده‌ی انواع مشاغل از جمله مشاغل دولتی، مشاغل MNC، مشاغل جدید یا شغل‌های مربوط به کارآموزی، شغل‌های فنی، شغل‌های نرم‌افزاری و موارد دیگر
  • برقراری ارتباطات مفید با افرادی که می‌توانند به فرد در پیدا کردن شغل کمک کنند.
  • چت کردن با افرادی که با کاربر مرتبط شده‌اند، برای گرفتن راهنمایی‌های شغلی و مشاوره شغلی
  • ارائه مشخصات حرفه‌ای در قالب پروفایلی از مهارت‌ها، آموزش، پروژه‌ها، کارآموزی و تجربه کاری کاربران
  • آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های شغلی.

برنامه لینکدین لایت طی هفته‌ها و ماه‌های آینده به بیش از ۶۰ بازار دیگر گسترش خواهد یافت.

 

منبع : https://mspoweruser.com/linkedin-lite-app-now-available-download-india-reduces-data-usage-80/amp/