کونامی کوتاه نمی‌آید؛ ساخت متال گیر جدید بدون کوجیما

اینطور که به نظر می‌رسد، دعوای بین کوجیما و کونامی قرار نیست به این زودی‌ها تمام شود. چند روزی بیشتر از پایان قرارداد هیدئو کوجیما با شرکت کونامی نگذشته است و شرکت کونامی خبر از ساخت قسمت بعدی مجموعه‌ی متال گیر داده است.

این طور که به نظر می‌رسد، کونامی نمی‌خواهد بگذارد آب خوش از گلوی هیدئو کوجیما پایین برود. رفتاری که از کونامی می‌بینیم، رفتاری کودکانه است. درست یکی دو روز پس از اینکه هیدئو کوجیما خبر از تاسیس استودیوی جدیدی با همکاری سونی می‌دهد، کونامی می‌آید و می‌گوید که می‌خواهیم متال گیر جدیدی بسازیم و برای ساخت آن هم نیاز به افراد جدیدی داریم؛ طوری که انگار مسوولان کونامی می‌خواهند به کوجیما بگویند که بدون تو هم مجموعه‌ات را ادامه خواهیم داد.

تا حدودی هم می‌دانیم که این آگهی‌هایی که کونامی برای جذب نیرو منتشر کرده است، قرار نیست متال گیر بزرگ و جدیدی را نتیجه دهد. این شرکت اخیرا تصمیم گرفته است تا ساخت بازی کنسولی را به کنار بگذارد و فقط بازی موبایل بسازد. این که مجموعه‌هایی مثل «سایلنت هیل» تبدیل به اسلات‌ماشین شده‌اند به کنار، کونامی حتی مجموعه بازی‌های پرو (PES) را هم نابود کرده است.

آگهی که کونامی منتشر کرده، از این قرار است:‌

konami_recruit_new_metal_gear

از گوشه و کنار شنیده‌ایم که تعدادی از سازندگان سابق متال گیر، به استودیوی جدید هیدئو کوجیما پیوسته‌اند؛ یعنی افراد کلیدی مجموعه‌ی متال گیر مثل هیدئو کوجیما، «یوجی شینکاوا» یا «کنیچیرو ایمایزومی» دیگر در ساخت متال گیر جدید نقش ندارند.

فکر می‌کنید متال گیر جدید بدون حضور هیدئو کوجیما و سازندگان سابق‌اش، چگونه خواهد بود؟

منبع: VG247

4 دیدگاه

  • dobsonz / اکتبر 19, 2020 در تاریخ 12:59 ق.ظ

    6XPEzJ http://pills2sale.com/ levitra nizagara

  • hakim ziyech / سپتامبر 8, 2020 در تاریخ 12:11 ق.ظ

    chelsea news

    http//www.worldfootball2022.com

  • bbc sports / سپتامبر 7, 2020 در تاریخ 7:25 ب.ظ

    rb leipzig

    http//www.worldfootball2022.org

  • Lyuda / می 31, 2020 در تاریخ 5:17 ب.ظ

    Thanks! And thanks for sharing your great posts every week!